sâmbătă, 10 septembrie 2011

Chiar si pe locul al II-lea, ne consideram niste invingatori!

In cadrul competitiei locale de fotbal, organizata la Babadag, duminica, 4 sept.2011, echipa de fotbal a Centrului Comunitar pentru Romi, Babadag a reusit performanta de a urca pe podiumul invingatorilor si de a ocupa locul  al II-lea! 
"Munca si efortul, ambitia si perseverenta acestor copii ma determina sa nu renunt si sa-i incurajez in continuare." declara dna. Doina Fantana, coordonatorul centrului.

"Cea mai mare satisfactie am avut-o cand am vazut ca si ansamblul de dansuri traditionale tiganesti SUKAR LULUZE a venit la sala de sport sa-si sustina colegii. Am reusit sa dezvoltam spiritul de echipa, sa invatam sa ne sustinem si sa ne incurajam unii pe ceilalti. Multumim prietenei noastre, Nicoleta, pentru incurajari si pentru faptul ca este intotdeauna alaturi de noi! A fost o zi pe cinste. Ne-am distrat si am plecat multumiti de rezultatul pe care l-am obtinut. Vrem sa-i  multumim lui Nea Dobrica, pentru munca depusa in antrenarea baietilor, cat si pentru increderea in performanta acestora! 
Va pupam si promitem ca va vom tine la curent cu toate activitatile noastre." incheie dna Doina, transmitand tuturor celor sunt aproape de tinerii din Babadag toata energia si entuziasmul copiilor de care se ocupa cu atat drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu